25 Kasım 2009 Çarşamba

bayramda annemden uzagğım :(

bayrama son bi gün kala herkesin temizlik telaşesi şu bu ama bende aılemımı gorememenin üznü denizlide okuyorum bayramda ailemin yanına gidemedim int cafede çalışıyorum onla zaman geçiriyorum aslında müşteri de gelmiyo ha :) cafe sahipleride memlektlerine gittiler ben kalakaldım yalnız evine giden her arkadaştanda hediye istedim yüzsüzlüğüm tuttu napıyım :) annem her aradığında aynı şeyleri sölüyo kapıları iyi kilitle bak kontrol et sömstra artık :) ana yüreği işte efet şu an için 1 izleyicim var oda ablacığım hani üstüne tıklayınca başka sayfa açılıyo ya ben daha onu çözemedim :) ablam anlatınca öle yapcam :) beni izlicek olanlarında çoğunluğunun ilkay ablamın arkadaşları olcağı düşüncesindeyim zaten :) her nese denizlide kalmama dönelim annem beni her gün aradığıyla kalmıyo dayımlarıda seferber etmiş dayımlarda gel kızım buraya diyolar kendileri ist dada bu kadar sevildiğimi bilmiyodum ha kardeşim desen ya niye gelmiyon sen bana hediye alıyodun hep :) derdinde oda ablasına çekmiş yüzsüz her nese arefe gününde herkese kolay gelsin kurban kesenlerinde allah kabul etsin mutlu ve güzel bayram geçirmeniz dileklerimle