20 Ocak 2010 Çarşamba

denizzzz

güsel memleketimdeyim rabbim sana şükürler olsun akçakocadan geçti araba ben denizi görür görmez cama yapıştım hehehe :) ama bi özlemişim utanmasam ağlıcam iki gündür sahil kenarinda gezip duruyom ay ne güzel ne güzel denizsiz yer olurmu ya allah sabır vermiş bana nasıl dayanaıomuşum az kaldı az gelirken çalıştığım yerdeki kadınla kavga ettim artık hiç umursamıyom ama memleketimden dönüşte bambaşka bi emine olup dönmüş olcam çünkü dedikleri herşeye pişman etcem onları nese gezıp durdum ıkı gun boyunca yarında artıkın arkadaş ziyaretleri başlıcak derken tatil yine bitmiş olcak :( aman anı yaşıyom işte bınlerce kez şükürler olsun memleketimdeyim :)) allah hasret çeken herkesi kavuşmasını nasip etsin

2 yorum:

nohut oda dedi ki...

amin ama emınım tatılın sana kısa gelecektır asla yetmez..

japon :=) dedi ki...

kesinlikle kısacık geldi haftaya pazartesi yolcuyum :(