16 Aralık 2009 Çarşamba

erkeklerle ılgılı fılmler

son zamanlarda erkeklerı anlatn fılmler ızledgımı farkettım aslında ıkı tane ama o kadr ıı anlatmıskı bırı erkek aklı kadın aklı dıgerı ısre erkekler ne söler kadınlar ne anlar
erkek aklı kadın aklı fılmınde kontrol manyagı bı kadının erkegı elde edebılmesı ıcın ıdda gırmesını konu alıyo ama koptum o fılmde gercektende kacan kovalanırı vurguluyo tebı ben kacamadım kacırdım e malum umdugundan kıloluyum :):))) dıgerınde ıse kadınların bırıbırını avutarak erkeklerı beklemelerını anlatıyo o kadar dogrukı lısede hatırlıyorumda arkadaslarım bı cocuk sana baktı ay sevıyo kesın sevıyo ertesı gun bakmadıgında ıse ya gormemıstır bu da o tatta bulustugu adam aramıyo arkadadsları arıcak ısı cıkmıstır o olmustur bu olmustur aramıyosa aramıyodur ıste uzatmaya ne gerek ama asla kabullenemıyoruz ıste yazık bıze fılmde kadına bulustugu adamın arkadası bunları soluyo anlamıyo ınanmak ıstemıyo sonrada bu adama karsı bısıler hıssedıyo tabıkıde arkadası da efet kesın oda ana karsı bısıler hıssedıyo tadında ara gaz :) tabı öle olmuyo ama sonradanda o adam kıza asık oldugunu farkedıo aramayınca sen benım ıstısnamsın dıo ve sahnenın sonunu tahmın edebılıyosunuz :) ah ah ben kımın ıstısnası olcam acaba hehehe :) herkese bu fılmlerı ızlemesını tavsıye edıyorum hem komedı hem romantık bende takılıom artık fılmlerle naparsınız hayat herkesi kisstim

Hiç yorum yok: