13 Aralık 2009 Pazar

hediyeler

efet bayramda gelen hediyelerın postunu yazıyorum ve cok mutlu cok heyecanlıyım bu esarp burda okuldan bı arkdasın memlketten getırdgı esrap zaten bı kapalıya ne alınabılırkı demı :) cok begendım resmını fazla cekemedıgım ıcın bellı olmuyo ama sahane bı esarp
buda o cocugun hedıyesı koymak ıstemedım aslında ama bılmıyom ya cok sukur yavas yavas gecıo acısı adını askım koydu o farkındaysanız koyduk dıyemıyorum ne garıp aman nese yaa :)

sizdende hediyeler beklerım :) böle dıye dıye yuzsuzlestım haaaaa herkese opucukler kısstım ummah

2 yorum:

pıtırcık dedi ki...

canım benim ben eşimle normalde birbirimize hayatım diye hitap ederiz. Telefonda kocacım diye kayıtlıdır nosu ama ona kızdığımda teyfo bey diye yazarım. sende hediyenin adını değiştir sinirin biraz geçer belki. Bu arada eşarbın da çok güzelmiş güle güle kullan.

japon :=) dedi ki...

bu acıdan yaklasmamıstım bak :) gercekten blogun cok faydası oldu sadece blogumu dusunuyorum :)))cok tsk ederım gusel fıkırlerın ıcın cok sevndım