1 Aralık 2009 Salı

zaman

yazımdada demiştim beklediğim kişi geldi geldi de ne oldu mutluydum taki bana bişey diyene kadar gittikten sonra beni aramadı tabi bende dayanamadım aradım nete gel dedi girdim adı ne bunun dedim yok dedı sonra cıktı netten bende msj attım insan çıkıyorum der yazdım ama net kopmuşmuş her nese 1 2 saat sonra nette takılıyodum yıne grdı adını koy dıyorum cok yılısıksın dedı dusunebılıyonuzmu bna bunu dedı ben öldum zaten sonra hıc bısey demedım cıktım saat 8 de otobusu kalkcaktı aradım iyi yolculuklar demek için napıyon dedi oturyom sen dedim otobus bekliyom dedi sonra beni nasıl buldun dedi sazan ben tatlısın dedim sazan işte sen beni nasıl buldun dediğimde aynen tepki şu olumsuz sonra cevapsız diye kıvırdı :( neymiş o beni daha önce görmüşmüş sonra ısrarla sölettim umduğundan kiloluymuşum ıı dedım ne dıcen zaten salak :) deiği şeye bak 2 saat içinde çok değişmişin dedi zamana bıraklaım bence dedi tabi senin içinde uygunsa dedi ben şimdi bişey sölerim yanlış anlarsın dedi diceğini dedin zaten sevdiğim :( bende uygun ddim işte sonra ama sonunda ya dedim hemen bağırdı sen bölesin kendi kendine düşüncelerinle benide boğuyosun feln fıstık tamm ya dedim beğenmiyon ondan böle diyom dedim şimdi soruyorum herkese büyüklerim benle yaşıtlarım küçüklerim bu uşak napmaya çalışıyo beğenmedi emine yol almı demek istiyo yoksa gerçekten ikimizinde zamanamı ihtiyacı var

6 yorum:

tuanna dedi ki...

bence oda ne yapmak istedigini bilmiyor.Ama sen bence biran önce onu terket biraz burnu sürtsün zaten seni seviyorsa oda yaptıgı hatayı anlar.kafana takma:))

japon :=) dedi ki...

arasa terketme ihtimalim olur hiç olmazsa beğenmemiş kısa ve öz olsa gerek :) nese ya tşk ederim diğer yorumlarıda bekliyorum

efulemm dedi ki...

canım senin sevgin tek taraflı.herşeyden önemlisi bu çocuğun sana saygısı yokkk.saygı olmayan bir ilişki aşk olsa da yürümez güzelim.hayatına yeni bir sayfa aç o hayırsızı arkanda bırak benceee.(zor görünebilir ama imkansız değil söylediklerim tecrübeyle sabittir...)

Ness dedi ki...

Hımm açıksözlülük böyle durumlarda kırıcı olabilir aslında ama madem sordun söyleyim.

O kendini bilmez kendini üstün bi varlık sanıyo heralde. Senin ondan hoşlanman, onu dünyanın kendi ekseni etrafında döndüğüne inandırmış kanımca. Seni kırar, seni üzer.. Vazgeç..Geçebilirsen. Üzme kendini de bizi de :)

tuanna dedi ki...

seni begenmeyeni sen hiç begenme sanki bulunmaz hint kumaşımı canim

japon :=) dedi ki...

efulem ablam tek tatarflı olduğunu çok çok iyi biliyorum ama begenmedın madem en basta neden öle sıcak davrandın nese saygı konusunda kesinlikle haklısın biraz zamanla herşey düzelcek 3 yıl onsuz gectı bundan sonrada geçebilir :)

tuannacım çok tşk ederim :) kendini bi şey sandı işte ne etcen :)

ness biz kavramı ne kadar güzel bi şey ya sahiplenilmeyi anlatıyo bende burda sahipleniliyorum nolursa olsun mutluyum herkese çok tşk ederim ha bu arada gerçektende çok şımardı yaa :)