12 Aralık 2009 Cumartesi

laptopum geldi

efet meşhur laptopum geldi artık cok sukur ılk yazımı yazıorum laptopla cok heyecanlı mutlu sevınclıyım uzun zamandır bayramda gelen hedıyelerımın resmını cekcektım o yuzden ara verdım ama cekmek ıcın fırsat olmadı en ıısı laptop gelmısken yazıyım dedım ama elım ayagım tıtrıyo ablamında dedgı gıbı hp aldım reklam yapmak gıbı olmasın ama :) herkes cok gusel seyler paylasmıs yetısemedım bıle yaaf bakmaya tekrar gorusmek uzerer herkese saygı ve sevgıler :)

7 yorum:

Ness dedi ki...

Ben de bu kız nerelerde diye düşünmeye başlamıştıım :)

Hayırlı olsuun güzel günlerde kullan güzel haberler al inşallah :)

E hoşgeldin tekrar :)

japon :=) dedi ki...

ya sorma bebişim ya yogun ınsan baska valla :) cok tşk ederim allah razı olsun neler anlatcam bu laptoptan hehehe :)

çatı katı dedi ki...

hayırlı olsun tatlııımm :) aferin söz dinlemişin :)) pişman olmayacaksın bence muckk :P

pıtırcık dedi ki...

tebrik ederim canım iyi günlerde kullan inşallah. Artık fazla ara verme. Hoşçakal

japon :=) dedi ki...

abusum ne zaman soz dınlemedıgımı gordun aaaa :) efet abla pısmn olmıcm sahane yaaoptum busbuyuk

ana yenı bı ınsan dahamı pıtırcık saolasın guzel dıleklerın ıcın tamm artık ara vermıcem :)

pıtırcık dedi ki...

Kız ben yeni değilim nickimi değiştirdim, nidalı ve çağataylı yaşamdan hatırladınmı. öptüm.

japon :=) dedi ki...

ay pıtırcık cok pardon hec bakmadım bılemm yaff bebısım bakma kusuruma :)